Wim en Germaine - Reisverslag uit Evans Head, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu Wim en Germaine - Reisverslag uit Evans Head, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu

Wim en Germaine

Blijf op de hoogte en volg Germaine en Wim

19 Maart 2014 | Australië, Evans Head

We zijn via Toowoomba naar de Gold Coast gereden.
Het was een prachtige route, onderweg even gestopt bij een veeveiling.
Hoe dichter we bij de Gold Coast kwamen hoe drukker het werd qua verkeer .
S’middags naar het centrum gelopen en via een mooi park terug gelopen.
Daarna naar Byron Bay gereden, Byron Bay is een stadje wat lijkt alsof het stil is blijven staan in de jaren zestig, het is daar erg druk met veel jongeren die daar komen om te surfen.
S’middags werd het donker en begon het te regenen en niet zomaar regen.
We zijn nu in Evans Head vlak aan de zee, lekker aan het strand gelopen

• 19 Maart 2014 - 07:41

Wendy:

• 20 Maart 2014 - 11:57

Ton En Chantel:

Hallo Zusje en Zwager
    Klinkt super wat we allemaal lezen. Helaas zijn jullie alweer over de helft. Voor ons fijn want dan zien we elkaar eindelijk weer na 7 maanden weer in levende lijven. Wij verheugen ons erop. Jullie nog genieten van de laatste 3 weken. Hopelijk ook nog een paar leuke dagen met de familie daar down under.
    Een dikke kus en knuffel.