Terug naar het binnenland - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu Terug naar het binnenland - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu

Terug naar het binnenland

Door: Wim en Germaine

Blijf op de hoogte en volg Germaine en Wim

22 Maart 2014 | Australië, Tamworth

Na een paar dagen aan de kust te hebben doorgebracht en iedere middag en nacht een flinke bui regen te hebben gehad, hebben we gisteravond besloten om terug te gaan naar het binnenland. De vooruitzichten van het weer aan de kust is t/m maandag regen en onweersbuien.
Vanmorgen hebben we een hospitaal voor gewonde en ontheemde koala`s bezocht in Port Macquarie, was een ingrijpend bezoek en zeker de moeite waard om te doen. Daarna via de bergen vertrokken naar Tamworth waar we nu lekker in het zonnetje werken aan het reisverslag.
De komende dagen gaan we op het gemakje richting Sydney waar we maandag besluiten wat de nieuwe richting wordt, terug naar de kust of verder het binnenland door naar het zuiden.

• 26 Maart 2014 - 13:32

Marianne Hereijgers:

Hallo Germaine en Wim,

Leuk om weer eens een verslagje te lezen. Het weer zit echt niet mee het blijft regenen. Jammer toch?
    Jullie zullen je toch wel vermaken als ik het zo lees. Nog veel plezier en zoek de zon op hè!

Groetjes Marianne

• 26 Maart 2014 - 13:40

Angelique:

hoi, hoi,

Heb jullie eindelijk gevonden. Leuk om te lezen die verslagjes. En wat een belevenis zo'n reis. Ook mooie foto's. Ben jaloers :) Veel plezier nog, geniet ervan en doe voorzichtig he....

gr. Angelique