19-02-2014 - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu 19-02-2014 - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu

19-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Germaine en Wim

19 Februari 2014 | Australië, Port Campbell

Zaterdag 15 febr zijn we vertrokken naar Melbourne al waar we zondag 16 febr aan kwamen.
Daar werden we opgewacht door Steve en Lesley, die hebben ons naar ons hotel in Melbourne gebracht, daar ingecheckt, hebben toen daar nog wat gedronken en gegeten met hun, om tien uur(s 'avonds) naar bed.
S 'morgens vroeg wakker, bakje gedaan en Melbourne in, die dag veel gelopen en veel gezien, mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. S' avonds lekker gegeten.
Dinsdags 18 febr de camper opgehaald, boodschappen gedaan en naar de camping gereden.
Daar aangekomen alles een plekje gegeven en toen een wel verdient biertje gedronken.
Vandaag onze eerste lange rit gemaakt langs de Great Ocean Road gemaakt, een prachtige route langs de oceaan, door regenwoud en bos.
Zitten nu in Port Campell, veel wind en af en toe regen.
Morgen gaan we richting Adeleida.
Foto's volgen nog, moeten even kijken hoe we dit moeten doen.

• 20 Februari 2014 - 10:47

Chantel En Ton:

Hallo Lieverds

Leuk om te lezen dat het jullie goed gaat.

groetjes Chantel en Ton

• 21 Februari 2014 - 20:26

Marianne Hereijgers:

De eerste dagen zitten erop. Leuk om te lezen. De foto's zien er ook goed uit. Toch gelukt om ze op de site te zetten. Nu op naar het warme weer!!

Groeten Marianne

• 24 Februari 2014 - 15:53

Judith:

Leuk leuk leuk!! Veel plezier!!!