3 april - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu 3 april - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu

3 april

Door: Wim en Germaine

Blijf op de hoogte en volg Germaine en Wim

03 April 2014 | Australië, Inverloch

Vanuit Foster, alwaar het mooi weer was , naar Phillip Island gereden.
Daar hebben we alle toeristische plekken bezocht.
We zijn begonnen bij het Koala observatie centrum, daar leven koala’s in het wild en worden door veel vrijwilligers in de gaten gehouden, ze hebben er een prachtig wandelpad aangelegd en ja we hebben koala’s gezien.
Daarna zijn we naar Nobbie’s gegaan.
Dit ligt aan het einde van het eiland, hier komen zeeleeuwen jongen, we hebben er geen een gezien het is nu de tijd er niet voor.
Het was er wel prachtig.
Na er wat gedronken te hebben, zijn we naar een plek gereden waar s’avonds pinquins aan land komen, nadat ze de hele dag in zee zijn geweest.
Ze kwamen rond 20.00 uur uit de zee en waggelde via het strand naar hun nest, heel erg leuk om te zien.
Nu zijn we in Inverloch, vlak aan het strand.
Morgen gaan we naar Traralgon, daarna zien we wel wat we laatste week gaan doen.
Want ja het einde komt in zicht.

• 03 April 2014 - 15:02

Wendy:

Jeetje... Over een week al weer naar huis!!
    Geniet er nog even van!!!!

• 03 April 2014 - 15:59

Marianne Hereijgers:

Hallo,
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt, veel gezien en heel wat kilometers gereden.
    Het was erg leuk om jullie via deze site te volgen. Jullie zijn weer een ervaring rijker.
    Nog een week.....dus nog even genieten!!

Groeten Marianne

• 05 April 2014 - 09:13

Ton En Chantel:

Hiep hiep hoera er is er een jarig; gefeliciteerd! Voor jou misschien wat laat op de dag, borreltijd, voor ons vroeg in de morgen. Maak er even goed nog een leuke avond van en we zullen er hier een of twee drinken op je verjaardag vanavond.

Geniet nog van de laatste dagen
    Ton en Chantel

• 06 April 2014 - 17:22

Chantal:

Wat een mooie verhalen. Geniet er nog van. Tot snel.