Aan de Kust - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu Aan de Kust - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu

Aan de Kust

Door: Wim en Germaine

Blijf op de hoogte en volg Germaine en Wim

28 Maart 2014 | Australië, Lakes Entrance

Zijn vanmorgen op pad gegaan naar Dubbo, ondanks het navigatiesysteem en de kaart verkeerd gereden, onderweg kwamen we een kudde koeien tegen die verplaatst werden, wat vroeger te paard ging, gebeurd nu met de auto en honden.
Uiteindelijk toch in Dubbo aangekomen.
Die nacht veel regen gehad, die dag naar Bathurst gegaan, s’middags met de bus naar town centre geweest, ook toen veel regen. Was wel een leuk stadje met veel oude gebouwen.
De volgende dag zijn we weer terug naar de kust gereden.
Batemans Bay was een echt kustplaatsje, gezellig.
Nu zijn we in Lakes Entrance, waar we een paar dagen blijven.
We zitten vlak bij de kust, alwaar we morgen naar toe lopen en een leuk en gezellig centrum.
De afgelopen twee dagen is het droog en komt af en toe de zon door, voor de aankomende week geven ze weer mooi weer op.
We zijn blij dat we Sydney hebben gemeden, daar is de afgelopen week erg slecht weer geweest.
Daar is in dertien jaar niet zoveel regen gevallen, er waren wegen onder gelopen en de hele binnenstad was ondergelopen.
Wij gaan de laatste twee weken in en gaan nog volop genieten en veel zien.

• 28 Maart 2014 - 06:31

Yvonne Hereijgers:

Hallo Wim en Germaine,
    Wat leuk om weer wat van jullie avontuur terug te lezen!
    Jammer van de vele regenval in Sydney... als alles er onder waterheeft gestaan
    Is het maar goed dat je het gemeden hebt!
    De stranden lijken me zo mooi daar in Australië...
    Jullie gaan de laatste 2 weken al in, Jeetje dat is snel gegaan!
    Geniet nog van de laatste weken maar dat moet vast lukken het
    Positieve weer bericht!
    Groetjes yvonne