05-03-2014 - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu 05-03-2014 - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Germaine en Wim Graaf - WaarBenJij.nu

05-03-2014

Door: Germaine en Wim

Blijf op de hoogte en volg Germaine en Wim

05 Maart 2014 | Australië, Port Douglas

Vanuit Port Campell vertrokken richting Adeleide,een mooie rit langs uitgestrekte landerijen en zoutvlakte's, daar overnacht aan een prachtig meer. Toen via een lange weg, zover je kon kijken alleen maar kale vlakte's en langs de kant van de weg veel dood gereden dieren, naar Ayers Rock, een rots zomaar in een vlak gebied, erg imposant om te zien. Dit gebied behoord tot de Aberigenals. Daarvan door de out back naar de kust gereden alwaar we verlost waren van de vliegen, in de out back , zo gauw we maar buiten kwamen , werden we belaagt door vliegen, die overal op en in gingen zitten. zijn nu in Port Douglas en gaan morgen verder afzakken naar het zuiden

• 05 Maart 2014 - 19:11

Judith:

Goed bezig!

• 10 Maart 2014 - 14:25

Yvonne Hereijgers :

Hoi Germaine en Wim,
    Leuk om weer wat van jullie avontuur mee te krijgen! Hopelijk hebben jullie de vliegen, wind en regen achter jullie gelaten.. En is het nu genieten van het zonnetje.
    Ik heb de foto's die een tijdje geleden online zijn gezet bekeken en daar word ik toch stiekem een wel beetje jaloers van. Haha.
    Veel plezier daar en tot het volgende verslag :-)
    Groetjes Yvonne

• 10 Maart 2014 - 19:51

Wendy:

Hoi....het duurde even maar het is gelukt om jullie te vinden! ( lukte niet eerder!?!?)
    Heb jullie reis verslagen en foto's al even terug bekeken natuurlijk. Leuk leuk leuk!!!!
    Veel plezier nog een paar weken, het zit er zo op.....

Groetjes Wendy

• 11 Maart 2014 - 15:56

Marianne Hereijgers:

Hallo Germaine en Wim,
    Vandaag nog eens op jullie site gekeken en zag dat er weer foto's bijgeplaatst zijn.
    Zien er echt mooi uit! Wat een belevenis. Het verslagje was weer leuk om te lezen.
    Geniet er nog van en tot de volgende keer.

Groeten Marianne